lördag 20 oktober 2012

Köpt Godis i Paradiset

Igår fredag så var jag ledig och det var jätteskönt, var även ledig på torsdagen så det var en "helg" för min del. Jobbar nu lördag och söndag och det känns helt ok.

Maken och jag var till Töcksfors handelsområde på studiebesök:))) och där blev det lite handlat. Skor till maken och två t-shirt till mej.
Sen var vi även en sväng till lapp-elisa. Där blev det naturligtvis lite handlat...ja det var ju meningen åxå:))

Visst dreglar man när man ser allt detta?

Therése mäter och skär till tygerna.

Ännu mera godis.....

....och sist men inte minst...goa Elisabeth.

Det är alltid lika kul att komma till tjejerna i Lennartsfors....man känner sej såååå välkommen.

Klisterspray och kattyg var lite som blev inhandlat. Även lite spindeltyg...usch och fy. Tur att de inte rör på sej.

Nu ska jag glo på tv:n en stund innan jag hoppar i säng.

Må så gott därute!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar