torsdag 4 april 2013

Då var påsken över....

Jösses vad tiden springer iväg. Påsken försvinner som alltid....det är inget kul att påskpynta nu när man inte har små barn. Jag har väl aldrig varit en stor fantast över det någon gång, men när ungarna var små så var man ju tvungen.
Men symaskinen har fått jobba på, trots att jag efter jobb varit dötrött. 

Linnéa har fixat tävling med sina underbara gottepåsar.
Jag hade även tur att få beställning på 8 st och det är ju jättekul när man får respons på det man gör.
Sen har även Linnéa tävling med blåsta ägg och där har jag åxå bidrag Hon har  flera tävlingar på g, men tiden har inte riktigt räckt till.













En tulpan-löpare fick ny ägare....det var mor och far som fick den på sin 54:e bröllopsdag.
Underbara tulpaner.....ja snart finns det inte flera att köpa. Så då får man vänta tills nästa år på dom.












Nu ska jag tumla kläder och sen blir det stickning vid tv:n


Pussåkram

2 kommentarer:

  1. Vilka fina godispåsar du har gjort! Tulpanduken är också jättefin, fick min färdig just idag men inte hunnit fota den för att lägga in den i bloggen, får bli till helgen. kram

    SvaraRadera
  2. Det var mycket vackra tyger som Du har sytt Din tulpanlöpare i, tycker jag. Den blir man glad av att titta på!

    Du funderade på var jag bor i vårt avlånga land. Och jag bor på västkusten i Bohuslän. Om Du inte varit här så kan jag varmt rekommendera ett besök här under sommarhalvåret, kanske.

    Dollandesign

    SvaraRadera