måndag 20 april 2015

Ny duk

Jag var ju till Marie på Textilia när vi var på resande fot häromveckan. Där blev jag störtkär i ett tyg med katter på och bestämde mej för att sy typ nån duk och ha detta som bakgrundstyg. Det slutade med att jag köpte en charmpack från Moda då fick man även mönstret till duken....och kattyget blev inte använt alls till den. Det får bli nån nesse eller nåt.
Duken var jättekul att sy, lite trixigt tyckte jag när jag sydda första blocket, men sen gick det som en dans. Här kommer resultatet och jag blev supernöjd.




När jag skulle fota duken, så kom grannens katt. Trodde först att han skulle gå på duken, men han ångrade sej.

Nu är det måndag och då har Eva Visa och Berättar måndag. Kika in och se mycket snyggt där.

Ha en underbar vecka.

13 kommentarer:

  1. Stilrent och snyggt! kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Och du har en mycket snygg duk att visa upp. Jättehärliga färger!

    SvaraRadera
  3. Fantastiskt fin duk i jättefina färger.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Så snygg å så snygga färger

    SvaraRadera
  5. Åhh, så snygg! Kram Immi

    SvaraRadera
  6. Underbar duk i underbara färger!
    Kram Kerstin

    SvaraRadera
  7. En fantastisk fin duk du har sydd. Kjempefine stoff og farger! :-)

    SvaraRadera
  8. Superfin duk! Det ska bli kul att se vad det blir med katt tyget.

    SvaraRadera
  9. Superfin duk! Det ska bli kul att se vad det blir med katt tyget.

    SvaraRadera
  10. Vilken supersnygg duk!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera