fredag 1 januari 2016

2016-01-01

Nytt år nya möjligheter.
Börjar med att lägga in en bild på jul-tema. Det är likadant varje januari....då är jag julinspirerad och då är det väl lika bra att köra.

Hade symaskinen inlämnad ett dygn hos doktorn. Brodermaskinen tuggade för fullt och helt plötsligt stannade den och lät som ett flygplan som drog iväg......men maskinen stod still...ifall ni undrade.
Åkte iväg till Anders på Husqvarnabutiken i Karlstad och han trodde det var ett kugghjul el nåt som gått sönder. Dagen efter ringde han och sa att maskinen var färdig....det var det han misstänkte och fixade det till mej. Snacka om att jag blev överlycklig. Jag hade ju tur att han hade hemma så han kunde byta. Ja....maskinen tuggar på för full här bredvid nu. 
Men det som jag har på gång nu, det kommer jag att visa i december.

På juldagen så fick min son hjälpa mej att köpa hem en brodyr. 


Brodyren kommer härifrån och är riktigt roliga att sy. Lite pill när man ska sy ihop men det är kul ändå.

Nej nu ropar maskinen så det är väl bäst att kolla vad han vill.

Må så gott!!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar