söndag 19 augusti 2018

Tula Pink nr. 1

Oj, det är ju så att man får skämmas. Det var visst vääääldigt längesen jag var här.

Nu har jag fått tummen ur och ska sy 100 block av Tula Pink. Får se hur länge jag trökar...men det tar ju faktiskt inte så lång tid att sy ett block. Längsta tiden är ju att välja tyger, så är det för mej i varje fall. Har en bild i mitt inre hur den ska bli, men det kan ändras under arbetets gång.
Ska försöka att lägga in 1 block om dagen ( jag har några på hög) Sen kanske det går av bara farten att göra inlägg...vem vet.


 Här är mitt första block. Bara att välja vilket block jag skulle sy först tog ju tid. Var inte inspirerad att börja på nr 1.

Ha nu en fin dag😎

Kramar

3 kommentarer:

  1. Dessa håller jag oxå på att sy. Jättekul! Håller med dig att välja tyger, det tar längre tid än att sy ihop dem! Ha det bra!

    Ps, hur går det med fågelskådningen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har varit lite si och så med fåglarna. Ska se om jag kan lägga ut några bilder någon dag.

      Kram

      Radera
    2. Inger.....kan man få se dina block?
      Har du Instagram?
      Kram

      Radera