lördag 2 augusti 2014

Blått är flott

Lite fotografier från trädgården. 

Först ut har vi en tremastarblomma...som är helt fantastisk på nära håll.



En praktklocka som inte är lika stor som förr, men fin ändå.


Lavendel och klematis.


Snokört. Det är många år sedan som jag sådde denna blomma och den kommer år efter år.


Oj...här är inte blomman blå...men färgen på krukan tycker jag kan få vara med ändå.


En iris och en humla som ville va med på bild.



Har nu en vecka kvar av min semester och börjar känna mej lite stressad...som vanligt.

Idag har jag sorterat lite tyger. Köpte nya förvaringslådor på IKEA för ett bra tag sen och de blev ju snart fyllda. Jag färgsorterar, så imorron ska jag till IKEA och inhandla flera lådor.

Må så gott i värmen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar