torsdag 3 mars 2011

Full fart

Oj här är det full fart på renoveringen. Nu har vi en plattsättare och snickare här. Det är full aktivitet på ovanvåningen nu. Så nu börjar man se hur det blir.
Katterna och jag är i källaren. Igår så hade de varit i källaren hela dagen, men de sover i tvättstugan och mår gott. Så det känns bra. Så gissa vilka som kommer att vara nyfikna när de kan gå upp sen????
Igår när jag kom hem så var väggen borta:))))))))) oj så konstigt det blev.
Jag har lagt in några kort under Hallrenovering om ni vill se hur det framskrider. Mer kommer det att bli.

Sen när det är klart, så tänkte jag att ni som vill kan komma och storstäda tillsammans med mej:))))))))))
Usch och fy va mycket damm det blir. Men vad gör det om hundra år???

Kram till er alla!

2 kommentarer:

  1. Det är inte så roligt att ha hantverkare i huset, men det är alltid roligt att förnya i sitt hem.Jag är så glad för att du hittade kattgodis som mina kräsna katter gillar. Se till att hantverkarna städar efter sig.
    Kram
    Babsan

    SvaraRadera
  2. Hej på er!!

    Vilket stök ni sysslar med!!! MEN vad fint det kommer bli när det blir färdigt! Ljust och fräscht...jag ÄLSKAR vitt och beiget men det har nog ingen missat ;)) Hoppas att Bamze Zimba också tycker att det blir bra med lite förändringar :) lite nytt och spännande att smyga på sen när det är färdigt! Ha det så bra, jag kikar in nån mer dag när det finns mer bilder att se!

    Kramar från Carina & birmagänget

    SvaraRadera