söndag 3 april 2011

ST på Q&L-listan

Ja då har vi haft Sy Tillsammans på Quilt & Lapptekniklistan. Vi är ganska många som hakade på ca 60 st och det är ju jättekul.
Denna gång blev det en löpare och min är i lila nyanser, men det blev dassiga bilder, svårt att ta inomhus. Kommer säkerligen att bli någon mer i annan färgställning.

Det är riktigt uggligt väder, men som ni ser så eldar jag i braskaminen och höjer mysfaktorn lite.



Framsidan




Baksidan


Nu ska jag få i mej lite mat, sen ska jag sy höns:)))

Kramen till er alla

7 kommentarer:

  1. Din löpare är jättesnygg och visst var den lättsydd. Jag har kvar att sy på bindingen på baksidan, sedan är jag också färdig. Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Vilken fart du har så nu ligger jag långt efter :-)
    KramKram Lillemor

    SvaraRadera
  3. Jättefin...härlig färgkombination :)
    kram
    linnea

    SvaraRadera
  4. Helt underbar blev din löpare. Både fram- o bak-sidan :-)
    Kram
    Anne-Marlen

    SvaraRadera
  5. Jättefin!
    Snygga tyger!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Snygg duk! Kram Anneli

    SvaraRadera