onsdag 1 februari 2012

Trött

Sitter nu och slötittar på mail och bloggar. Tänkte sy några block, men är så jättetrött. Tänk om klockan vore 21 så jag kunde natta mej:))))) Nej nej så illa är det nog inte. Men när klockan är 21...då tar jag ryggläge i sängen och tittar på Fuskbyggarna, sen återstår det att se om jag ser hela programmet.
Jag har tagit en semesterdag på fredag så nu har jag 4 dagar sammanhängande ledigt....jösses så skönt det ska bli. Har heller inget planerat så jag behöver inte känna någon stress att hinna med. 


Min son var på födelsedagsfest i fredags och då sydde jag ett ciderrör till födelsedagsbarnet (fyllde 22)
Det blev uppskattat och det är ju kul. Jag sydde det dagen innan han skulle iväg. Det var nämligen så att han INTE skulle ge ett sådant. Men när det blev mitten av veckan, så var det ju synd att han inte beställde ett sånt av mej. Hmmm OCH vad gör man inte för de goa barnen......





Nu ska jag parkera i min fotölj och sticka några varv på  min sjal


Ha de gôtt!


1 kommentar: