torsdag 7 februari 2013

Så det kan bli.

Idag har jag väntat på posten, för jag väntade paket ifrån Lapp-Elisa.....men min väntan blev förgäves.
Det är första gången som jag inte har fått paket från henne, dagen efter att jag beställt.  Slarviga posten.

Ska ju sy en ny twister-löpare. Har börjat med en färg åtminstone.


Såklart är Zimba med och inspekterar vad han kommer att ligga på:)))
Men jag får skynda mej att plocka undan annars kommer han bärandes med tyget i munnen.

Så fort som jag har skurit tyger, så ligger det skräpremsor på golvet i köket på morronen. Då har han varit i papperskorgen och hämtat. Goa kissen.


Har varit till Ö&B och inhandlat en platslåda som mina scarps ska få bo i. Har nu smålådor till olika färger, men behöver ha de lådorna till annat. Så nu har jag bestämt att de får bo tillsammans....alla färger i en och samma låda. Ska ev skära till i 3 1/2" bitar....kan ju va bra till nåt.

Har städat mitt syrum idag. Det behövdes verkligen. Mitt klippbord var belamrat med tyg, mönster, tidningar och massa andra saker. Så det känns himla skönt att ha det gjort.

Nu ska jag dricka kaffe och skära scraps.

Må så gott i snöyran!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar