lördag 10 oktober 2015

Tjusigt mönster

Nu snart är jag färdig med min Katthult, bara handsömnad och upphängning kvar. Sen så ska den bli fotat.

Har även bakat lite rullrån idag som hamnade hos sonen i Kil. Ja det blir ju så ibland, så jag får baka till mej själv en annan dag. Testade även att göra geléhallonpannacotta, så det ska provsmakas sen.

Brasan i kaminen sprakar och knastrar så mysig och värmen sprider sej behagligt. Tycker jag fryser varje dag, kylan måste gå in....kanske snö på gång.

Tankade över kort från kameran förut....bara 340 kort....vad har jag sysslat med egentligen????
Som många med mej så var jag ut och fotade blodmånen, men det blev ju inga superbra kort. Men jag bjuder på ett ändå.

























Hittade en bild på en harkrank som jag glömt att jag fotat. Vilket otroligt fint mönster den har på sina vingar.



























Hoppas ni alla har det bra därute, kanske ni syr...myser....läser....ja vad som helst.

Kramar Gunilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar