lördag 28 maj 2011

Lite mera trädgård

Nu har kameran och jag varit ute igen på upptäcksfärd, ja inte så där jättelångt.



Min rabarber som ger jättegoda pajer:))))) Den växer så det knakar, så det blir väl att frysa in för vinterbruk.





Jättedaggkåpan med härliga regndroppar efter en regnskur.




Igår var vi till svärmor och firade henne på morsdag. Nu bär det snart av till mor och far, blir lite morsdagsfirande idag istället. För imorron vill jag vara hemma heeeeeeeela dagen.

Ska försöka att tvätta fönster och byta gardiner i köket i em. Men det är nu det, lusten kan ju trilla bort och då gör jag det en annan dag.

Må så gott därute!


1 kommentar:

  1. Min rabarberpaj blev god. Jag kommer att lägga upp receptet på min hemsida. Jag gjorde en rabarberpaj för ca 10 personer. Vi var 5 vuxna och två hundar och alla tog och hundarnas matte och husse lade upp stora portioner med vaniljglass och paj till hundarna. Det hade jag inte räknat med. Du som läst min blogg förstår nog varför jag är förargad. Tack för dina tröstande ord då Donna försvann i fredags och inte kom tillbaka förrän idag söndag.

    SvaraRadera