fredag 6 januari 2012

Årets första grillning.

Trodde att jag skulle hinna bli färdig med löparen idag så jag kunde fota i solskenet, men så blev det inte.Ska sy lukkekant framför tv:n sedan, så det kommer foto på den imorron.
Har sytt två muffins, men foto kommer imorron åxå.

Idag har jag grillat entrecote och det smakade inte fy skam. Ganska mysigt att stå ute i solskenet och några minusgrader och känna doften av grillat. Till det blev det potatisgratäng och bearnaisesås. Helt kalorifritt:)))))))

Har fundering på att städa bort julen också, men det går emot för det känns bara jobbigt.
Sen vill jag ha nya gardiner till köket. Skickade efter från Ellos som jag tyckte skulle passa bra i köket, men de var ju alldeles för blanka:(((( Så nu hamnar ett par i sovrummet och ett par hos mamma.

Må så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar