måndag 23 januari 2012

Falsk marknadsföring av SJ - eller??

Idag tog jag med kameran när jag kom hem från jobbet och tog en promenad i det fina vädret. Det var bitande kallt ca -5 men ujuj så skönt. Jag slutade kl 13 så jag hann ju med att få lite sol på näbben.

Man blir lite nyfiken på om SJ har kommit med nya tåg...flygtåg eller nåt sånt kanske???
Ja det var bara att sätta näsan i vädret och se om det svävade förbi nåt...ja naturligtvis med kameran i högsta beredskap utifallatt...tänk er rubrikerna!!!!!!!



Men fy för SJ att luras på detta viset....jag fotade när det kom på räls, precis som vanligt.
Det är ju inte ens 1 april?!?!?!?


En nästan orörd bänk i lekparken. Tänk att sitta där på en varm skön fäll och varma kläder naturligtvis och dricka varm choklad och äta ostmacka.



Nej det blev varken flygande tåg eller varm choklad med ostmacka denna dag.

Nu ska jag sy på min duk.


Må så gott!!!



1 kommentar:

  1. Uh vilka lurisar ;) Nästa gång får du ringa till mej så kommer jag å Azze, så kan vi sitta där å äta ostmackor å varm choklad ;)

    Kramiz Mini

    SvaraRadera