lördag 21 januari 2012

Halva helgen gjord



Åh så skönt, nu är det bara 1 dag kvar att jobba av helgen.
Sitter här och ska ta tag i min mosaikduk som jag håller på att sy.
Är helt förundrad över att jag syr pp. Anneli S här på listan var hemma hos mej en gång och visade hur man skulle göra. Jag tyckte att det var jääääääätekrångligt då. Men så såg jag ett mönster på en duk och jag blev lite småkär och beställde det. När det damp ner i brevlådan så såg jag att det var pp...och mönstret hamnade låååååångt ner i lådan.
Men så fick jag för mej att testa...jag vet ju vart Anneli bor, så jag kunde ha våldgästat henne isåfall. Fast det behövdes inte.....ja inte så här långt i vart fall. Hon kanske inte ska känna sej säker....

Må så gott!



1 kommentar:

  1. Det är bara du höra av dig, för jag hjälper dig om du kör fast!!!! Men jag tror allt att du fixar det, bara man får inte tänket på det.
    Kram Anneli ;-)

    SvaraRadera