lördag 12 januari 2013

Nytt försök

Ja då ska vi se om det blir några bilder...för utrymmet har ju utökats.

2013 är väldans svårt att skriva och snart har halva januari sprungit iväg....ja jösses! På jobbet är det semlor för hela slanten...och det känns i ryggen. Det är ju lite obekvämt att stå och spritsa grädde i en rasande fart och det märks i ryggen.

Vad jag har gjort annars...har tillverkat några sotare och har en annan variant på gång.
Sen har jag även börjat på två tulpanlöpare, ja så jag är inte helt sysslolös.

Vädret är ju inte så kul egentligen...men vi fick ju en vit jul och det var huvudsaken. Idag har det varit gråkallt    så det är tur att man jobbar inomhus.


 Visst är det underbart med snö?
Fick en stomme och granris av grannen så jag fick göra en julbock. Den står fortfarande kvar här utanför och jag vet inte när man bör ta bort den.
Rhododendron i vinterskrud.
Bamze var snabb att lägga sej i korgen när den blev urplockad....det var massa gosaker däri, som vi fick i julklapp...mums!
Zimba med mustacherna.















Nu kommer syrran att svimma när hon ser att jag uppdaterat bloggen. Ja henne är det verkligen inget synd om. Just nu befinner hon sej på Koh Lipe i Thailand, tillsammans med sambo och brorsbarn.

Det har nu blivit tid för lite tv:tittande.

Pussåkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar