fredag 5 juli 2013

Sonens pärm

Då kan jag visa fotopärmen som jag gjort till min son.

Design på pärmen och brodyrfisken är från Linnéa

Ja, han är fiskeintresserad, så då passar det ju att ta ett fisktyg även invändigt.

Sen så fick det bli lite frihandsquiltade fiskar på baksidan pärmen.

Jag har sparat foton sen han var liten bäbis. Tog månadsbilder fram till 1 år, sen varje födelsedag (ungefär), konfirmation, slutat 9:an, studenten, värnplikt, Jenny och så Rasmus, hus. Sen blev det några bilder fram till 30 årsdagen. Det var jättekul att fixa ihop, men det tog lite tid.


Lite mera disktrasor av Linnéa, Zimba fick hjälpa till lite.



Må så gott



6 kommentarer:

  1. Vilken härlig present sonen fick!
    Disktrasorna är jättefina!
    Kram Kerstin

    SvaraRadera
  2. Pärmen som Du har gjort är jättefin, tycker jag. Ett fint arbete!

    Dollandesign

    SvaraRadera
  3. Oh, vad fin den belv och vilket jobb du har lagt bakom! :)

    SvaraRadera
  4. Snygg pärm du fixat till din son.Så personlig.

    SvaraRadera
  5. Jamen oj så snyggt, perfekt för en fiskeintresserad!!!

    SvaraRadera