fredag 1 juli 2011

Mina älsklingar

Då har jag varit i farten med kameran igen. Denna gång är det mina älsklingar (de fyrbenta) som får vara fotomodeller.


Visst var det en myskvilt som matte hade gjort?



MÅSTE du ta kort nu??? jag försöker att njuta av sommaren.



Men det är väl bäst att fixa till sej lite då. Är du nöjd nu matte?????



Du matte, detta är bara fjäsk för att jag ska göra mej riktigt bra på bild.



Detta kallas, gömma nosen. Haha det kan inte du matte:))))



Undrar om jag kan smita nu?



Men herreguuuuuuud!!!!! får jag inte sitta här eller????



Tur att matte flyttade blomman, så jag får plats. Men jag tycker att hon inte behöver ha nån blomma alls när jag finns. Sträcker jag ut, så blir det fullt på blomhylla ändå. Men jag kanske kan putta lite på krukan när inte matte ser.




....när jag går förbi, sitter pojkarna på rad....lalalallal......
Vi får godis när matte läser tidningen på morronen och då är det bäst att sitta fint. Som ni ser så tycker vi det är mums.



Är det redan slut????????


Hjäääääääälp vilket oväsen det är. 
Det spöregnar ute och det låter livsfarligt. Det ser ni väl på min skrämda blick.



Ja det var några foton på kissarna. Men lugn.....det kommer mera, fast en annan dag.


Nu är det bullbak som gäller.

Kram alla där ute!

4 kommentarer:

  1. Så fina katter du har.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hahaha, vilken jäkla surmule! Han såg ju nästan farlig ut. Tänk att jag aldrig kan lära mej, det är Zimba eller hur? ;)

    Ha en fortsatt härlig semis, så hörs vi.

    Kraaaaaaam mini

    SvaraRadera
  3. Javisst Linda, det är Zimba. Det glömde jag att skriva.
    Japp vi hörs!!!
    Kraaaaaaam från syrran!

    SvaraRadera