tisdag 11 oktober 2011

Flip flop löpare

Ok, då har jag testat att göra en flip flop.....och det var himla kul måste jag säga. Jag har använt min linjal som är 10 inch och bredden blev bra, fast jag trodde den skulle bli för smal. Men jag är nöjd.
Ville testa hur man gjorde, så det blev bara två tyger i denna. Men nu vill jag leka och göra i flera tyger.
Nåja, bild kommer här men bilden är verkligen inte bra, lite grynig.


Så här har jag kviltat, det skulle ju gå snabbt. Men jag tycker det blev snyggt.


Söndag morron brann himlen.

Frost...brrrr

En badcape har jag åxå hunnit med.

Nu är det snart dags att åka till jobbet.

Ha en bra dag alla!

2 kommentarer:

  1. Badcapen blev ju jättekäck, fin groda! Och duken blev både häftig och så snygg!! Kram Desirée

    SvaraRadera
  2. Är badcapen till dig. Har du badat dina katter? Det ska man väl inte göra antar jag. Jag har bara duchat katter 2 ggr sedan jag haft katter sedan 1972. Det var verkligen inte populärt.

    SvaraRadera