torsdag 27 oktober 2011

Ledig dag.

Idag har jag ledig dag och nyss har jag strukit lite tyger.
Jag ska FÖRSÖKA mej på en bargello.....ja det är ju inte säkert att det blir någon...men då har jag iallafall försökt.
Ägnade flera timmar igår till att plocka ihop tyger......hur svårt kan det va?????? Sen kanske det inte blir bra ialla fall. Men men, ju mer jag kollar i min bok, desto mer förvirrad blir jag.
Vi kan ju säga så här.....blir det nåt så lovar jag att ni ska få se:)))))))))))

Senare under dagen ska jag till kyrkan och fixa vid graven. Hoppas det blir uppehåll då, det är inte så kul att gå där i regnet.

Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Bargello testade jag en gång i tiden innan jag hade rullkniv och skärmatta. Det blev "hyfsat bra". Är liiite sugen på att försöka igen - men det är just det där med att välja tyger, suck.
    Lycka till!
    Kram

    SvaraRadera