måndag 25 augusti 2014

Manlig förkylning

Tror bestämt att jag har åkt på en manlig förkylning....nåja bara nästan.
Men, det är bara att ignorera och gå vidare.

Denna vepa är det längesen som jag gjorde...när jag tittar på mönstret, så står det Oktober -06. Kul  att jag har noterat det.
Vera Fjellås har gjort mönstret. Tyg och mönster är inhandlat hos Lapp-Elisa.

Färgerna stämmer någotsånär.
Dessa katter hänger bredvid mej i våran gillestuga. Ibland så leker Zimba och Bamze med svansen som hänger ner och det är väl en tidsfråga när den åker i backen.

Nu väntar jag på tyg från Lapp-Elisa så att jag kan sy färdigt min Chinese Lantern OCH i väntan på det så syr jag en skuggkvilt.
Ska ta mej i kragen och sy några remsor.

Eva har sin Visa och Berätta Måndag, så titta in till henne vetja....ni lär inte bli besvikna!!!

Kram Gunilla

1 kommentar: