torsdag 7 augusti 2014

ST block ihopsydda och liiiite nya tyger:)))

Nu har jag sytt ihop de 4 blocken och blev jättenöjd. Det var lite svårt att fota ute, för det blåste litegrann...så den ser väldigt skrynklig ut. Hade lite svårt att stryka hela bredden...för det låg nåt i vägen på strykbrädan...föremålet heter Zimba. Han låg där och snarkade, så det gick ju inte att flytta på honom då inte.



Igår så var jag till Mossby Quiltshop. Några kommer säkert ihåg att jag inte skulle ha något mera tyg...men det kom inte jag ihåg, så lite fick bli med hem. Tyg nr 3 och 4 (gröna och vita) ska jag ha till min Dräll.
De andra tygerna är bra att ha. Sen så blev det ett väskmönster också.



Idag har jag fått lite sytt och snart ska jag fortsätta om jag inte blir avbruten i ett kör.

kram Gunilla

1 kommentar:

  1. Så härliga dina block blev ihop. Måste ta tag i mina en vacker dag. :)
    Kram

    SvaraRadera